Advertisement
ΑΝΑΒΟΛΗ ΚΑΤΑΘΕΣΗΣ ΟΡΙΣΤΙΚΩΝ ΠΡΟΣΦΟΡΩΝ

Πάει πίσω ο δρόμος Ελευσίνας - Κορίνθου - Πατρών - Πύργου - Τσακώνας

Αναβολή κατάθεσης των οριστικών προσφορών για τις 20 Νοεμβρίου πήρε το έργο κατασκευής με συγχρηματοδότηση του αυτοκινητοδρόμου Ελευσίνας –Κορίνθου -Πατρών- Πύργου-Τσακώνας, καθόσον η ημερομηνία που είχε οριστεί ήταν η 9η Οκτωβρίου. Τούτο ανέφερε χθες στο «Θ» ο Γιάννης Καρνέσης, προϊστάμενος της αρμόδιας υπηρεσίας του Υ.ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε., της ΕΥΔΕ-ΟΑΠ. Η παράταση 40 περίπου ημερών, κατόπιν αιτήματος των διαγωνιζομένων, κρίθηκε από την υπηρεσία εύλογη, μια και πρόκειται για έργο διπλάσιο σχεδόν σε έκταση από τον αυτοκινητόδρομο Κορίνθου-Τρίπολης-Καλαμάτας. Η 20ή Νοεμβρίου θα είναι μάλλον και η τελική ημερομηνία υποβολής προσφορών, όπως εκτίμησε ο κ. Καρνέσης.

Image 


 Ο ίδιος σημείωσε πως μέχρι στιγμής δεν υπάρχει καμία ένσταση κατά των εγκρίσεων περιβαλλοντικών όρων για το συγκεκριμένο αυτοκινητόδρομο.

Σημειώνεται ότι όπως ανακοίνωσε ο υπουργός ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε. Γιώργος Σουφλιάς στις 26 Ιουνίου, στην τελική φάση του διαγωνισμού συμμετέχουν 4 προεπιλεγέντες όμιλοι:

•Ο όμιλος ΑΠΙΟΝ ΚΛΕΟΣ στον οποίο συμμετέχουν οι εταιρείες Vinci S.A., Ελληνική Τεχνοδομική Α.Ε., J & P ΑΒΑΞ Α.Ε. κ.ά.

•Ο όμιλος ΑΠΟΛΛΩΝ στον οποίο συμμετέχουν οι εταιρείες ΑΘΗΝΑ, CRUPO DRAGADOS OP, HOCHTIEF GMBH, LAMDA S.A κ.ά.

•Ο όμιλος HELLENIC AUTOPISTAS στον οποίο συμμετέχουν οι εταιρείες CITRA, ACS, ΓΕΚ Α.Ε, ΤΕΡΝΑ Α.Ε κ.ά.

•Ο όμιλός ΟΔΟΠΟΙΗΣΙΣ στον οποίο συμμετέχουν οι εταιρείες MOTA, ENGIL, ACCIONA, MHXANIKH A.E., ΘΕΜΕΛΙΟΔΟΜΗ Α.Ε κ.ά.


Κόρινθος-Καλαμάτα

Για τον άξονα Κορίνθου- Τρίπολης-Καλαμάτας, ο κ. Καρνέσης είπε στο «Θ» ότι η υπογραφή σύμβασης με τον παραχωρησιούχο Όμιλο «Μωρέας» (Ελληνική Τεχνοδομική, Impregilo, Παντεχνική) είναι θέμα 1-2 μηνών. Βάσιμες είναι οι ελπίδες να κυρωθεί η σύμβαση από τη Βουλή εντός του έτους. Αυτή τη στιγμή ο ανάδοχος εργάζεται πάνω στο θέμα εξασφάλισης χρηματοδότησης από τράπεζες. Σημειώνεται ότι το Δημόσιο θα δώσει 330 εκατ. ευρώ για το έργο, ενώ ο ανάδοχος πρέπει να εξασφαλίσει από τράπεζες άλλα 700 εκατ. τουλάχιστον, εκ των οποίων 15% ως ίδια συμμετοχή. Χρηματοδότηση θα δώσει και η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων. Είναι μάλιστα από τα ελάχιστα έργα για τα οποία δε ζητεί εξασφάλιση.

 
 
Advertisement
 
Advertisement
Advertisement

Fatal error: Class 'JFactory' not found in /home/wwwthar/public_html/templates/rt_sporticus_news/index.php(244) : eval()'d code on line 1